"ya ALLAH, izinkan aku sentiasa mengingati-MU tika lelapku, tika jagaku, tika sihatku, tika sedihku, tika gembiraku, tika tangisku, tika senyumku, tika hidupku dan tika ajal menjemputku.. ya RABB, redha-MU ku damba, ampun-MU ku pinta. ampuni daku, ALLAH yang maha penyayang dan adil.."

ya ALLAH..
andai kami beribadat utk mendptkan syurgaMU, bantu kami utk perbetulkan niat kami hanya krn utk menatap indahnya wajahMU..
andai kami beribadat utk menjauhkan diri dari nerakaMU, maafkan kami krn dosa kami melebihi cinta kami terhadapMU.. amin~
assalamualaikum.. before korang baca, Naabiha nak tanya, da solat belum?.. kalau da, alhamdulillah.. kalau belum, plz solat dulu, Naabiha tak nak nanti kita sama sama kena jawap at akhirat kelak sbb Roon Ahibaan's..

jazakallah ! :)

Sunday, August 26, 2012

utk awaklaa :)

Bismillah..

just a lil update before back to student's life :)





 amin*

selamat kembali ke alam kampus sahabat sahabat ! :)

wassalam, 
lovey, ALLAH's

4 comments:

Syahida _Masri said...

Biha, dialog tu sweet.
Ni dialog awak dengan sape??

♥ Miss Cincau said...

hehe. dialog dgn org kat sarawak :)

Indah said...

sweet ny.. :)

naabihanoor said...

:) *indah*